1.Wredne dziewczyny 7/10 2.Zakręcony piątek 5/10 3.Jak w niebie 5/10 4.Kroniki Spiderwick 5/10 5.Duchy moich byłych 3/10
Miał wyreżyserować Przed Świtm cz 1, ale odrzucił.
Oglądałam 3 Jego filmy: -Wredne dziewczyny -Zakręcony piątek -Jak w niebie Wszystkie wliczają się do moich ulubionych.